Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи організації продажу товарів підприємством торгівлі 6
1.1. Економічна сутність та складові продажу товарів 6
1.2. Інструменти підвищення ефективності продажу товарів підприємством роздрібної торгівлі 15
1.3. Методичні підходи щодо оцінювання ефективності організації продажу товарів підприємством торгівлі 30
Розділ 2. Дослідження стану та ефективності організації продажу товарів підприємством торгівлі ТОВ «Метал Холдінг Трейд» 39
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства торгівлі ТОВ «Метал Холдінг Трейд» 39
2.2. Дослідження стану управління асортиментом товарів на підприємстві торгівлі 48
2.3. Оцінювання ефективності організації продажу товарів на підприємстві торгівлі 56
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності продажу товарів підприємством торгівлі ТОВ «Метал Холдінг Трейд» 67
3.1. Обґрунтування цільових параметрів забезпечення ефективності продажу товарів підприємством торгівлі ТОВ «Метал Холдінг Трейд» 67
3.2. Визначення планових обсягів та структури товарообороту підприємства 75
3.3. Розроблення заходів стимулювання продажу підприємством торгівлі ТОВ «Метал Холдінг Трейд» 79
Висновки 92
Список використаних джерел 99
Додатки 108
Скачать - Економічна ефективність продажу товарів підприємство торговлі
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий