Обґрунтування виробництва нової продукції на підприємстві ТОВ «Евроспец»
Анотація: У статті досліджується інноваційний розвиток підприємств швейної промисловості на основі розробки та впровадження у виробництво нових видів продукції. Проблеми інноваційного розвитку досить актуальні для підприємств швейної промисловості, оскільки тільки незначна частина підприємств виявилася здатною запропонувати ринку різноманітний і модний асортимент одягу із широким і оновлюваним набором моделей, що відповідають запитам населення, а також відповідають вимогам комфортності.
Забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства швейної промисловості можливо за умов постійного оновлення асортименту із врахуванням всіх необхідних вимог споживачів. Необхідно усвідомлювати, що здатність до інновацій є потужним фактором конкурентоспроможності. Таким чином, в сучасній ринковій економіці саме інноваційна діяльність є визначальним фактором, який забезпечує умови для стабільного і довгострокового економічного розвитку підприємств.
Ключові слова: інноваційна діяльність, інновація, швейна промисловість, впровадження нової продукції, конкурентоспроможність.
Скачать - Обгрунтування виробництва нової продкуції на підприємстві ТОВ Евроспец
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий