Формування зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку у дітей із загальним недорозвитком мовлення засобами казки (магистерский диплом)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 7
1.1. Сутність поняття зв'язного мовлення у сучасній науково-педагогічній літературі 7
1.2. Психологічна характеристика старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення 22
1.3. Казка як засіб мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку 28
РОЗДІЛ ІІ. ФОРМУВАННЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНИХ ДНЗ УКРАЇНИ 39
2.1. Стан досліджуваної проблеми в практиці сучасних ДНЗ 39
2.2. Вивчення рівня сформованості звязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення (константувальний експеримент) 39
2.3. Організація навчально-виховного процесу зі зв'язного мовлення у старшій дошкільній групі 39
РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОВЕДЕННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КАЗОК ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 39
3.1. Організація роботи засобами казки у формуванні звязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення 39
3.2. Аналіз ефективності засобів казки у формуванні звязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення 39
3.3 Спільна робота ДНЗ і сім'ї у плані формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку 39
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ 39
Скачать - Формування зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку у дітей із загальним недорозвитком мовлення засобами казки
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий