Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи розробки маркетингового комунікаційного плану підприємства 5
1.1 Суть та значення маркетингу в діяльності сучасних підприємств 5
1.2. Засоби комунікаційної політики в залежності від ринкових умов 10
1.3. Теоретичні особливості маркетингового комунікаційного плану 15
Розділ 2. Аналіз маркетингових комунікацій у ТОВ «Укрметал» 19
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19
2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ „Укрметал" 24
2.3. Аналіз сучасного стану комунікаційної політики в ТОВ «Укрметал» 29
Розділ 3. Розробка маркетингового комунікаційного плану у ТОВ «Укрметал» 36
3.1. Розробка маркетингового комунікаційного плану ТОВ «Укрметал» 36
3.2. Розрахунок ефективності витрат на рекламу із застосуванням ЕОМ 42
Висновки 45
Список використаної літератури 47
Скачать - розробка маркетингового комунікаційного плану під-ва(на прикладі обраного під-ва)
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий