ВСТУП 1
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА І ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ УКРАЇНИ 4
1.1. Основні засади організації виробництва в ресторанному господарстві 4
1.2. Особливості організації процесу обслуговування в ресторані при готелі категорії 4* 9
1.3. Характеристика методів і систем обслуговування 11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ОФІЦІАНТАМИ В РЕСТОРАНІ ПРИ ГОТЕЛІ КАТЕГОРІЇ 4* 16
2.1. Загальна характеристика закладу 16
2.2. Аналіз трудових ресурсів при здійсненні організації обслуговування споживачів офіціантами 18
2.3. Процес організації обслуговування споживачів офіціантами 21
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНІ ПРИ ГОТЕЛІ КАТЕГОРІЇ 4* 23
3.1. Розробка організаційного плану заходів навчання персоналу 23
3.2. Визначення ефективності запропонованих заходів 40
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
Скачать - Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в ресторані приготелі 4 зірки
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий