Особливості організації роботи інженерно-технічної служби готельного підприємства в сучасних умовах (Курсовая)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи дослідження організації роботи інженерно-технічної служби готельного підприємства 5
1.1 Роль інженерно- техничної служби у функціонуванні готельного підприємства 5
1.2. Структура та функції інженерно-технічної служби готельного підприємства 6
1.3. Інженерно-технічне обладнання готельного господарства. 10
РОЗДІЛ 2. Характеристики ПрАТ «Дніпро», дослідження технологічних процесів обслуговування на підприємстві готельного господарства 17
2.1. Організаційно-правова форма готельного підприємства та основні сфери діяльності 17
2.2. Організаційна структура готельного підприємства. Загальна характеристика персоналу підприємства 21
2.3. Характеристика основних служб готельного підприємства 24
2.4. Аналіз виробничої програми готелю 29
2.5. Характеристика особливостей організації роботи інженерно-технічної служби готелю «Дніпро» 35
РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо удосконалення оптимізації інженерно-технічної служби готелю 37
3.1. Шляхи удосконалення процесу обслуговування в готельному підприємстві 37
3.2. Пропозиції щодо удосконалення предмету дослідження ПрАТ «Дніпро» 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
Скачать - Особливості організації роботи інженерно-технічної служби готельного підприємства в сучасних умовах
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий