Вступ 3
1. Комунікаційні основи в в консалтинговому менеджменті 5
1.1. Сутність та поняття комунікації 5
1.2. Ділове спілкування як вид комунікаційного процесу 8
1.3. НЛП як психотехнологія комунікаційного процесу 11
2. Особливості роботи менеджера консалтингової фірми в сфері комерційної нерухомості 15
2.1. Особливості роботи консалтингової фірми в сфері комерційної нерухомості 15
2.2. Вимоги до менеджера консалтингової фірми в сфері комерційної нерухомості 18
2.3. Тайм-менеджмент як ефективна складова надання консалтингової послуги 22
3. Аспекти роботи менеджера консалтингової фірми в сфері комерційної нерухомості 26
3.1. Комунікаційний аспект 26
3.2. Етичний аспект 29
3.3. Технічні аспекти 33
Висновки 35
Список літератури 37
Скачать - На основі статті
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий