Організація обслуговування споживачів в загальнодоступному закладі ресторанного господарства. Кафе Кофе-Тайм (Курсовая)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СКЛАДУ, СТАНУ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОСТОРОВИХ ТА ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ДІЮЧОГО ЗАКЛАДУ 13
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ШЛЯХІВ ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ДІЮЧОМУ ЗРГ 26
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
ДОДАТОК А 37
ДОДАТОК Б 38
Скачать - Організація обслуговування споживачів в загальнодоступному закладі ресторанного господарства. Кафе Кофе-Тайм
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий