Вступ 2
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти створення та функціонування системи міжнародного маркетингу суб'єкта ЗЕД 5
1.1. Сутність та особливості маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності 5
1.2. Поняття та складові міжнародної маркетингової системи підприємства 16
1.3. Методи оцінки ефективності системи міжнародного маркетингу підприємства 29
Розділ 2. Аналіз системи міжнародного маркетингу ТОВ «Комерційні системи України» 37
2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ "Комерційні системи України" 37
2.2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ "Комерційні системи України" 45
2.3. Характеристика системи міжнародного маркетингу ТОВ «Комерційні системи України» та оцінка її ефективності 51
3. Основні напрями підвищення ефективності системи маркетингу ТОВ "Комерційні системи України" 75
3.1. Обґрунтування основних напрямів підвищення ефективності комплексу маркетингових заходів ТОВ "Комерційні системи України" 75
3.2. Розробка рекомендацій поліпшення функціонування системи міжнародного маркетингу ТОВ "Комерційні системи України" 84
3.3. План заходів удосконалення системи міжнародного маркетингу ТОВ "Комерційні системи України" 99
Висновки 113
Література 117
ДОДАТКИ 124
Скачать - Система міжнародного маркетингу підприємства - суб'єкта ЗЕД
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий