ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ CRM ТА PRM – ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Індивідуалізований маркетинг, еволюція розвитку CRM та PRM – технологій 6
1.2. Основні етапи CRM та PRM – технологій маркетингу 11
1.3. Особливості застосування PRM та CRM – технологій в туристичному бізнесі …………………………………………………………………………...16
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АРТЕКС'94» 20
2.1. Організаційно-управлінська характеристика туроператора «Артекс'94» 20
2.2. Дослідження практики застосування PRM та CRM – технологій в діяльності туроператора 26
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТУРОПЕРАТОРА 34
ВИСНОВКИ 38
Список використаних джерел 40
Скачать - PRM-технологія діяльності туристичного підприємства (тур-агентво або оператора)
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий