Ґенеза світової вищої освіти традиційно асоціюється з обґрунтуванням і впровадженням «ідея університету». Своїм походженням термін «університет» завдячує латинському universum – всесвіт. У іншому трактуванні – це однослів-на форма скорочення виразу universitas litterarum (сукупність наук). В акаде-мічному контексті поняття «університет» визначається як корпус викладачів і студентів, об'єднаних залежністю від організованого типу конкретного універ-ситету, universitas magistrorum et scolarium – співтовариство викладачів і учнів, яке отримало інституціональне оформлення.
Університет як соціальний інститут залишався цілісним упродовж сто-літь, незважаючи на зміни структури, напрямків діяльності, зумовлені як національно-історичними особливостями, так і вимогами часу. Сучасні глобалізаційні процеси спонукали освітньо-інтеграційні тенденції, де визначальна роль належить знову-таки університетові. Зокрема, складовою Болонського рефор¬мування виступає Велика хартія університетів (Magna Charta Universitatum). Вона стверджує університети методологічними центрами розвитку національ¬них систем освіти і водночас новаторами змін, до яких має йти увесь світ.
Скачать - Обгрунтуйте перший досвід практичного втілення ідеї університету
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментарии
Отправить комментарий